Zaterdag 17 Oktober - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Cindy Zanden - WaarBenJij.nu Zaterdag 17 Oktober - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Cindy Zanden - WaarBenJij.nu

Zaterdag 17 Oktober

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

17 Oktober 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Heerlijk geslapen vannacht, ik was ook best moe. Vandaag hadden Wilma en Jaap een meeting, dus was ik alleen thuis met Steven. Was gezellig, we hebben gewacht tot dat Stevens broer, Rudy, en zijn vriendin ons kwamen ophalen om naar The Lionpark te gaan.
Hier zijn we met de auto door het park gereden, en hebben we leeuwen, cheetah's, en hyena's gezien. Ze waren heel dichtbij, was echt gaaf!
Na deze tour hebben we daar wat gegeten en gedronken. Het ging toen jammer genoeg keihard regenen.. Maar na het eten hadden we wel de mogelijkheid om welpjes te aaien! Dat was echt super!

Hierna zijn we naar het Montecasino gegaan. Dit is een soort overdekt winkecentrum, dat eruit zag alsof je door Italiaanse straten liep. Er hing zelfs een waslijn met kleding over de straat.. haha. Er was ook een heel groot casino, maar ja daar was ik nog niet uit genoeg voor op m'n 16de.. :P

Na het Montecasino zijn we weer terug naar het huis gegaan. We hebben gegeten met de buren, en we gaan zo thee drinken.
Morgenochtend ga ik mee naar de kerk, en de rest van de dag is nog een vraagteken, dus ik ben benieuwd!
Ik heb er zin in!

• 17 Oktober 2009 - 18:28

Ma:

wauw wat gaaf ziet er goed uit.

• 17 Oktober 2009 - 18:49

Tessa Rijken:

wooow, super gaaf Cin!
    ben ook benieuwd als ik naar die lion farms ga

• 17 Oktober 2009 - 18:52

Anja:

nou jaimie is jaloers hoor hahah.
    die ziet de leeuwen alleen maar via animal planet. het ziet er gaaf uit.

• 17 Oktober 2009 - 20:51

Jenneke Evers:

Super leuke foto's cin!

• 18 Oktober 2009 - 14:47

Hans Saarloos:

heel veel plezier daar! geniet ervan!

• 18 Oktober 2009 - 17:10

Lisa:

hee cin!
    echt super super vet!! echt heel gaaf:)
    heel veel plezier nog! en ik lees je blog wel weer;)
    xxx lisa

• 18 Oktober 2009 - 18:23

Wim:

Geweldig om te zien dat je het naar je zin hebt.
    Wanneer bel je of je langer mag blijven? een half jaar of zo ha ha.
    Veel plezier nog.Pa

• 18 Oktober 2009 - 19:17

Jaap En Greta:

Hi Cindy,

Super om je reisverslagen te lezen. Echt gaaf dat je dit allemaal meemaakt en superstoer dat je het "gewoon" doet!!

Geniet er maar lekker van en hou ons op de hoogte.
    Liefs Jaap en Greta

• 18 Oktober 2009 - 19:41

Jen:

go cindy go cindy

• 18 Oktober 2009 - 19:42

Jennifer:

dat ze je hand er niet af beten joh, ik had het wel gedaan hoor

whahha just kidding

• 18 Oktober 2009 - 19:49

Bea:

heey cindy,
    super dat je het zo naar je zin heb.geniet er maar van. hoe was je kerkbezoek today?
    morgen je 1e dagje werken vind het erg leuk dat ik jullie kan volgen en zo snel elke dag kan volgen. ik mis jullie wel hoor. tessa gaat ook nog naar de leeuwen . ik ben benieuwd. succes vd week.

• 18 Oktober 2009 - 20:12

Ray En Ly:

Hey cin, wat een gave foto's!! leuk dat je het naar je zin hebt. Heel veel plezier nog en we blijven je volgen. xxx